Klacht: Klantenservice PB reageert nergens op!!

op 14 januari 2014 over Packard Bell in de categorie Electronica - Computers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een vraag gesteld over het instellen van de BIOS van mijn iMedia S2185. Tot 3 keer toe kreeg ik een mail dat er binnen 24 uur contact met mij zou worden opgenomen.
Mijn eerste mailbericht dateerde van medio december. Het is nu 14 januari en u raadt het al…..géén reactie!! Ik vind dit echt meer dan schandalig en zal nooit meer een Packard Bell Pc aanschaffen, ondanks dat deze Pc mij goed bevalt.

Gewenste Oplossing:

Dat zij eindelijk eens iets van zich laten horen!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Packard Bell over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Packard Bell in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Packard Bell een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Packard Bell

Heeft op 03 juli 2014 om 08:22 geantwoord

Geboden Oplossing:

Deze klacht was helaas niet tijdig goed doorgekomen bij Packard Bell . Indien het probleem nog niet is opgelost kan de klant altijd rechtsreeks contact opnemen met ons op telefoonnummer : 0900 - 2025117 ( 0,80€ per gesprek ).

Alle klachten die gemeld zijn door ronweber1