Klacht: Klantenservice doet wat zij zelf willen

op 31 mei 2021 over Klarna in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Voor de tweede keer pauzeert Klarna de betaling terwijl er bewijs is verzonden over de retour én bevestiging vanuit JD Sports. Het is zeer opmerkelijk dat ik alle bewijsstukken heb ingediend en Klarna de betaling tóch opschuift. De medewerkers kunnen niet duidelijk aangeven waarom de betaling gepauzeerd wordt ipv verwijderd. Mijn eerste retourverzoek is op 4 februari verzonden en nog steeds krijg ik betaalverzoeken van Klarna.

Gewenste Oplossing:

Zodra het daadwerkelijk is afgehandeld met de bijgeleverde bewijsstukken. Ik heb mijn werk gedaan nu moet klarna dit afmelden!

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Klarna over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Klarna in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Johnwiltdatklarnahuneigenwerkdoet