Klacht: klantenonvriendelijke huisregels

op 25 september 2017 over Media Markt in de categorie Electronica Winkels - ketens

Vanmiddag werd ik in de winkel in Tilburg-centrum bij de ingang door een stagiaire aangehouden en door haar gevraagd om mijn handtas- rugzakje bij de balie af te geven of in een kluisje te bewaren. Bij deze heeft me de stagiaire op de Mediamarkt huisregels aangewezen. Daar bij de balie veel mensen stond en ik geen kleingeld bij mij had om mijn rugzakje in het kluisje te deponeren heb ik tegen haar gezegd dat ik alsnog binnen ga met mijn rugzakje en dat ze met me mijn mag lopen in het geval van diefstal verdacht.
Hierbij werd ik nog 3x op de huisregels gewezen. Daar rondom me hen andere dames met hun handtassen bij liepen, is mijn irritatie gestegen en het verzoek om mijn handtas af te leveren, kam bij mij erg persoonlijk en racistisch over. Ik vroeg me dus af: zie ik diefstaalverachting uit? lig het aan mijn uiterlijk of aan mijn kleding? of lig er aan mijn afkomst??
Ik werd erg boos – ik full time en hard werkende belastingbelater die van plan was een stijltang kopen twv 95.95 euro werd bij de ingangsdeur benadert als en potentiele dief! Mijn 1e werkvrije dag werd erg verziekt door dit incident en ook nu thuis zittende heb nog steeds last ervan. Daarom wil ik die klacht indienen met het verzoek om uitgebreide schriftelijke excuses en mij advies om de huisregels aan te passen.
Inmiddels heb ik besloten om mijn aankoop bij de concurrentie doen, ook zal ik het mijn naasten en collega’s dit aanraden vanwege dit klantonvriendelijke benadering en onsympathiek-en racistisch achtige – vrij om te interpreteren – huisregels.
Hierbij wil ik aangeven dat ik diep uit mijn hart heb ik spijt dat ik tv en versterkers bij de Mediamarkt winkel heb gekocht – mijn geld daar uitgegeven.

Graag wil ik schriftelijke excuses en de huisregels aan te passen.

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Media Markt

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Media Markt nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door be_ska