Klacht: Klant vriendelijkheid en sevice

op 11 oktober 2016 over Hans Anders in de categorie Opticïens en brillen

Ben bij Hans Anders geweest in Doetinchem heb afgelopen donderdag een montuur uitgezocht ,gevraagd of ik zaterdag terug kon komen met mijn man om zijn mening te geven.Gelijk gevraagd of mijn ogen getest konden worden.Dat was geen probleem.Dus vandaag 8 September terug gegaan ,wat schets mijn verbazing ,ze konden geen meeting doen ,of ik anderhalf uur wilde wachten ,of een afspraak wilde maken!!!!! Ik snap als het druk is dat niet anders kan ,maar ik sta bij de kassa te wachten op mijn beurt ,de dames gaan gewoon pauze houden ,voor mij gevoel gewoon geen tijd voor mij en ik wordt weggestuurd met een afspraak voor oogmeeting,terwijl de kamer vrij is!!!!!! Dan kan de Prijs wel anders zijn ,maar voor mij doet services ook heel veel. Mvrg.N.Rutten

Ik had graag een oogmeeting gehad en dat de dames om de beurt pauze gingen houden !!!

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Hans Anders over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Hans Anders in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hans Anders een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Hans Anders

Heeft op 11 oktober 2016 om 16:43 geantwoord