Klacht: klant onviendelijk

op 28 april 2017 over Lidl in de categorie Supermarkten

Gisterenavond vroeg een vrouw aan mij of ze voor mocht gaan bij de kassa, ik zei nee, ik heb daar slechte ervaringen mee, en misschien kunt u vragen of er een kassa erbij open gaat. Vervolgens gaat een man die bij haar was mij compleet uitschelden, met o.a ik moest maar niks meer zeggen, als ik een man was had hij mij inelkaar geslagen, als ik buiten kwam dan…Seks enz enz. Ik ben voor vanalles uitgemaakt.
Ik was helemaal van de kaart. Ik wist niet wat me overkwam!

Ik voelde mij zeer onveilig in de lidl
Ik voelde mij zeer hulpeloos in de lidl

De kassamedewerkster heeft een kassa erbij laten openen, dat is alles wat er gedaan is.
Ik vroeg of er een sterke man in de winkel was want als die man nog buiten was, kwam ik wel weer naar binnen zei ik. Ik mocht gerust binnen even wachten zei de kassamedewerkster.

Als ik dit tegen mensen vertel vraagt men aan mij: en wat deden ze bij de kassa. helemaal NIETS.

ik als klant werd nergens mee geholpen, elke week kan ik wel iemand voor laten gaan.

Kort geleden heb ik een klacht gedaan die overigens zeer snel en correct is afgehandeld, daarnaast ook twee meldingen waaronder de suggestie van een snel kassa, om dit soort situaties te voorkomen.
Ik begrijp goed dat de lidl niet verantwoordelijk is voor het gedrag en reactie van klanten.
Wel is de klantvriendelijkheid een verantwoording van de lidl.

Voor mij is dit een druppel die de emmer heeft doen overlopen, en was ik blij niet een kind bij me te hebben.
Ik zeg de lidl na jaren vaarwel, en ga uitzoeken welke supermarkt (en die zijn er) wel de klant als koning zien, die wel oog hebben voor de klant. die er wel zijn op de momenten dat het moet. die wel de klant gedag kunnen zeggen. waar altijd genoeg kassa’s open zijn en ik niet opgejut wordt met een kar vol boodschappen.

Nogmaals op vele fronten MOET de lidl de klantvriendelijkheid omhoog krijgen. Een glimlach, een goedendag kost zo weinig, moet toch normaal zijn! Managers die zeggen er komt zo iemand bij u als de flessenautomaat het niet doet, dan ga je toch zelf(ook gisteravond even opgemerkt bij een klant) Gewoon je welkom voelen, mis je zo.

Mijn in ziens is die er niet.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lidl over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lidl

Heeft op 01 mei 2017 om 13:31 geantwoord