Piet van Meel Complimenten
Mijn accu wilde niet meer laden en een onderzoekje wees uit dat alle cellen oké waren en het enige dat dan overblijft is het BMS-printje.
Via Piet van Meel een BMS-printje V3b gekocht voor €65,-
Printje vervangen maar ook nu wil de... Lees meer
Batterij Koga laten herstellen, volgens mail was het nadien plug en play. Niet dus terug gegaan 216km
opnieuw aangemeld, 1 dag later werkt niet meer. Contact opgenomen niks. Krijg ook geen factuur. Andere dealer laten nazien foutcode E37. Niks maar aan... Lees meer
BMS aangekocht (besteld) bij Piet van Meel. Helaas werd de verkeerde geleverd. Dit werd opgelost. Ik heb wel het verkeerd geleverde onderdeel op eigen kosten moeten terugsturen om vervolgens het correcte onderdeel te ontvangen.
Dit was een hersteld onderdeel (hiervan... Lees meer
Toen ik een BMS ( printplaat ) had besteld bleek hij in zo een slechte staat te zijn dat hij onbruikbaar was. Ik heb hem een mail gestuurd betreffende de printplaat en uitleg gevraagd. Toen ik een mail terugkreeg was... Lees meer
Op 13-06-2022 een oplader voor de fiets besteld, en gelijk een bedankje ontvangen dat ik besteld heb. Op 13-06-2022 bericht van DHL dat er een pakket is aangemeld, maar nog niet ontvangen. Op 14-06-2022 bericht van Piet van Meel, dat... Lees meer
In maart 2021 naar Piet van Meel gegaan voor een accu revisie voor mijn Batavus e-bike.
Hadden de fiets mee genomen zoals gevraagd en Piet ging er een gereviseerde accu inzetten. Dit duurde ongeveer een uur zij hij en dat... Lees meer
Dit is de 2e keer dat ik bij Piet Van Meel iets laat repareren. Eerste keer was een aantal jaren geleden. Ik vond hem op een hele onprofessionele website/forum (dus niet zijn eigen website). Ik heb telefonisch contact met hem... Lees meer
Contact gehad met de heer van Meel over een reparatie van een fietsaccu. Foutomschrijving van zonder twijfel BMS, en was te repareren voor 150 euro. De accu capaciteit van mijn batterij was prima (dag ervoor nog 60 kilometer op de... Lees meer
Na herstelling fiets een display verkocht ,betaald 60euro voor een defekte display 2e hands,na telefonisch met van meel was waarschijnlijk de accu de oorzaak,ik nam de proef op de som ,bestelde een nieuwe display en liet het monteren door mijn... Lees meer
We hebben op 21 December 2019. en opnieuw op 15 februari 2020 vervangende accu's voor onze Sparta fiets gehaald. We hebben vervolgens binnen 3 dagen gereclameerd dat de accu’s niet goed werkten, maar Van Meel weigert geld terug te geven.
Beide... Lees meer