Klacht: klachtenafdeling reageert niet

op 09 juni 2017 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Er is al ruim een maand een probleem met de verbinding. In die tijd zijn afspraken niet (allemaal) nagekomen, feedback via Myvodafone werkt niet en de termijn die de klachtenafdeling geeft is intussen met het dubbele overschreden.
Wij hebben hier forse schade van

Gewenste Oplossing:

1: als het probleem opgelost wordt
2: als vodafone zijn interne processen, de communicatie naar de klant toe en de rapportage op Myvodafone op orde heeft
3: als de schade vergoed wordt

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vodafone

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vodafone nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door [email protected]