Klacht: Klachten over opgeleverde keuken m.b.t. stroom, afwerken kit, blad verkeerd gezaagd

op 10 augustus 2017 over Keuken Kampioen in de categorie Keukenleveranciers

Geachte heer/ mevrouw,

Mijn keuken is gisteren geplaatst, en nu loop ik toch tegen een aantal zaken aan. Ik heb foto’s toegevoegd bij deze mail en ik heb vanochtend al gebeld met de klantenservice. De keuken was al vrij snel klaar om 15.15u. Ik ben dus eerst mijn woonkamer gaan opruimen en later pas zie ik (en ook mijn familie en vrienden die naar de keuken kwamen kijken) dat er toch een aantal zaken zeker niet goed zijn en ook niet netjes afgewerkt zijn. Verschillende mensen hebben mij geadviseerd om contact op te nemen met jullie.

– De bestekbak is niet meegeleverd en de monteur zei dat hij het zou regelen en dat het binnen 2-3 weken afgeleverd word. Dit is vanmorgen ook bevestigd door de klantenservice van de Keuken Kampioen.

– Het keukenblad waar de monteur ter plekke de uitsparing heeft moeten maken is heel erg lelijk afgekit omdat de monteur de uitsparing niet goed heeft gezaagd, teveel van het blad af… ik heb de afgezaagde stukken nog, en het scheelt gewoon 3mm. Hij heeft mij dat laten zien gezegd dat ik zwarte kit moest gaan halen, zodat hij het netjes af zou kitten. Het ziet er niet uit, dit had ik zelf ook wel kunnen doen!! Ook hier heb ik foto’s van bijgevoegd. De teveel afgezaagde rand heeft hij volgespoten met zwarte kit, die ik overigens zelf moest gaan halen! En het ergste is nog dat het op het vooraanzicht is, dus iedereen ziet het. Dit kan echt niet, ik vraag jullie om hiernaar te komen kijken en een passende oplossing aan te bieden. Tevens wil ik hierbij vermelden dat hij mij de keus had moeten geven om contact op te nemen met de Keuken Kampioen of om de lelijke rand af te kitten.

– Daarnaast is er nog een deel van de keuken welke afgekit moest worden en hiervan zei hij dat we dat zelf nog maar moesten doen met doorschijnende kit? Moet de monteur niet de hele keuken afkitten?? Als er water achter het blad langs loopt, dan zijn de kastjes van keuken zo vergaan, dit kan toch niet waar zijn!? Ook hiervoor vraag ik jullie om te komen kijken en hier een passende oplossing voor aan te bieden.
– Daarnaast zie je boven bij de diepvries een witte rand boven het deurtje van de diepvries uitkomen, het lijkt of het deurtje vanuit de leverancier te kort is geleverd, hier kan de monteur weinig aan doen denk ik. Ook hiervoor vraag ik jullie om te te komen kijken en hier een passende oplossing voor aan te bieden.
• Bij de aansluiting van de perilex stekker van de kookplaat steken de losse draden nog uit de stekker. Dit is heel erg onveilig en mag volgens ons niet zo opgeleverd worden. Ik verzoek u ook hiervoor contact met mij op te nemen en een passende oplossing aan te bieden.

Als er een passende oplossing is aangeboden. Hetzij dat e.e.a. goed opgeleverd word, hetzij dat er een vergoeding komt voor het zelf afwerken van de keuken.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Keuken Kampioen over deze klacht.

Bericht van Keuken Kampioen

3 maanden geleden - Beste meneer/mevrouw Mahabier, Wat ontzettend vervelend te vernemen dat deze situatie heeft plaatsgevonden. Ik ga er zorg voor dragen dat er zo spoedig mogelijk contact met u wordt opgenomen. Met vriendelijke groet, Sophie - Webcare Keuken Kampioen

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Keuken Kampioen in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht Forever01

3 maanden geleden - Beste Sophie, Bedankt voor je reactie, maar Keuken Kampioen heeft tot op heden nog geen contact met mij opgenomen. Ik ga morgen ook maar een mail sturen naar mijn rechtsbijstandverzekering. Ik zal voor de goede orde ook nog zelf bellen naar Keuken Kampioen, maar ik vind het zeker geen service richting de klant (ik dus). Met vriendelijke groeten, Sardha Mahabier

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Keuken Kampioen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Keuken Kampioen

Heeft op 17 augustus 2017 om 13:42 geantwoord

Beste meneer/mevrouw Mahabier,

Van de afdeling klantenservice heb ik vernomen dat uw klacht reeds in behandeling is genomen. Mocht u hier nog contact over wensen dan verwijs ik u graag door naar uw vast contact persoon van de klantenservice, mijn collega is van uw dossier op de hoogte.

Sophie - Webcare Keuken Kampioen

Heeft op 18 augustus 2017 om 08:49 geantwoord

Keukenkampioen heeft me het nummer van de service monteur door gegeven. Ik bel dit nummer en het nummer is niet in gebruik. Ik heb vanmorgen de volgende mail gestuurd naar de klanten service;

Ik heb net het nummer van de monteur gebeld, echter krijg ik te horen dat het nummer niet meer in gebruik is.
Ik wil graag een afspraak maken en jullie de kans geven om e.e.a. netjes op te lossen. Service is de sleutel van geslaagd ondernemen!
Als Keuken Kampioen dat niet wil en het probleem verschuift naar de monteur, zal ik ook het onderste uit de kan proberen te halen. Ik weet wat mijn rechten en plichten zijn, maar ik weet ook wat uw rechten en plichten zijn.

Ik zou graag een afspraak willen plannen op een vrijdag, aangezien het dan mijn vrije dag is.

Bericht van Keuken Kampioen

3 maanden geleden - Beste meneer/mevrouw Mahabier, Wat vervelend om te lezen dat u niet het juiste nummer heeft ontvangen. Ik er voor zorgen dat u zo spoedig mogelijk het telefoonnummer van de monteur ontvangt dat u afspraak kunt plannen. Met vriendelijke groet, Sophie - Webcare Keuken Kampioen

Alle klachten die gemeld zijn door Forever01