Klacht: Klachtafhandeling door klacht.nl

op 18 mei 2016 over Klacht.nl in de categorie Klachtensite

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Da’s makkelijk! Ik dien op klacht.nl een klacht in over Hollandsnieuwe en twee dagen later krijg ik een terugkoppeling dat de klacht niet is opgelost en dat ik beter naar een andere aanbieder kan overstappen. Zo kan ik het ook!

Gewenste Oplossing:

Wanneer mijn klacht (over het niet kunnen doorschakelen naar een ander nummer) is opgelost.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Klacht.nl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Klacht.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Klacht.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Klacht.nl

Heeft op 19 mei 2016 om 08:39 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste R,

Klacht.nl is een platform dat consumenten en bedrijven bij elkaar brengt. Wij kunnen bedrijven niet verplichten om een klacht in behandeling te nemen. Bovenaan de bedrijfspagina kunt u de klacht statistieken van Hollandsnieuwe inzien. Zij hebben op dit moment een oplospercentage van 25%. Ik hoop dat uw klacht ook snel wordt opgepakt!

Met vriendelijke groet,
Tom
tom@klacht.nl

Alle klachten die gemeld zijn door r.spaargaren@icloud.com