Klacht: Klacht word niks meegedaan

op 03 mei 2016 over Eneco in de categorie Energieleveranciers

In januari is er een Eneco service monteur bij mij thuis geweest om een lekkage op te lossen. Deze monteur heeft de ketel leeg laten lopen om een radiatorpijp te vervangen. Nadat de monteur deze handeling heeft verricht is die de cv gaan bijvullen. Om dit te doen die je de ontluchter van 1 van de radiatoren thuis open te laten staan zodat alle lucht uit de radiatoren loopt. Dit heeft de monteur gedaan en is toen de cv-ketel gaan bijvullen.

Nu dient de monteur bij de radiator te staan met een doek om het water op te vangen zodra alle lucht uit de radiatoren is en de ontluchter direct dicht draaien.

In plaats hiervan is de monteur naar een andere kkamer gelopen en heeft de ontluchter open laten staan. Met als gevolg dat er vies (zwart) water op mijn witte muren is gelopen.

Ik sprak de monteur hierop aan en die zei mij dat ik het wel kan schoonmaken met een spons.

Hierop heb ik actie ondernomen door een email te zenden naar Eneco. Hier ben ik sinds januari mee bezig en ik heb dezelfde email al 3maal toegestuurd naar Eneco en hier constat achteraan gebeld.

Ik krijg constant de beloften binnen vijf werkdagen te worden gebeld maar hier komt helaas niks van terecht .

Ik ben tevreden op het moment dat ik iemand van Eneco te spreken krijg die gaat over de klachtafhandeling. in plaats van de callcenter medewerkers die ik inmiddels bij naam ken en die zich constant moeten excuseren voor de klachtafhandellaar die te druk is met ?

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Eneco over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Eneco in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Eneco een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Eneco

Heeft op 04 mei 2016 om 13:44 geantwoord

Beste heer Khattouti,

Wat naar dat u nog geen response heeft gekregen op deze klacht. Daarvoor mijn excuses.

Ik heb uw bericht direct doorgestuurd naar Eneco Installatiebedrijven met de vraag of er contact met u kan worden opgenomen over deze kwestie. Vanuit daar zal er contact met u worden opgenomen om uw klacht bespreekbaar te maken.

Ik vertrouw erop dat bovenstaande duidelijk voor u is.

Erica
Webcare Eneco

Alle klachten die gemeld zijn door A.khattouti@gmail.com