Klacht: klacht? waarom plaatsen er wordt niks mee gedaan.

op 13 juni 2016 over Klacht.nl in de categorie Klachtensite

Ik heb meer dan 6 weken een klacht geplaatst over een matras van Ikea,

echter niets meer vernomen.
Krijg niet het idee dat er iets mee gedaan wordt,. of het nou wel of geen resultaat heeft, dat het geen zin heeft klachten te plaatsen op de website.

Hoe kan men een klacht van 6 weken oud in hemelsnaam een ”nieuwe klacht” noemen.

Ik raad daarom ook niemand aan deze website te gebruiken want hij lijkt frauduleus, zeker gezien de hoge oplossings percentages, terwijl er überhaupt niet eens naar klachten gekeken word, in dit geval.

Systeem van website verbeteren
Voortgang rapportages verstrekken.
Een 6 weken oude klacht kan geen '' nieuwe klacht;'' genoemd worden daar moet echt wat aan gedaan worden.
Beginnen met het idee dat de klacht überhaupt is aangekomen.
Toegeven dat je wel of niks kan doen..

Klachten waarmee niks gedaan wordt na een bepaalde tijd registreren als ''onopgeloste klacht''

Bewijzen dat ik ongelijk heb over deze klacht.

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Klacht.nl over deze klacht.

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Klacht.nl in behandeling genomen

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Klacht.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Klacht.nl

Heeft op 13 juni 2016 om 13:30 geantwoord

Beste Reneé,

Bedankt voor je feedback. Ik zie inderdaad dat je klacht over IKEA nog open staat. Dit noemen wij inderdaad een nieuwe klacht. IKEA heeft op dit moment een oplospercentage van rond de 80%. Jouw klacht telt hierin ook mee. Helaas kunnen wij niet meer doen dan IKEA op de hoogte stellen dat er nog klachten open staan. Als IKEA met een oplossing komt die in de ogen van de melder onredelijk is, kan hij/zij dit beoordelen met een negatief cijfer. Op deze manier ontstaat er een nog beter overzicht van bedrijven die klachten naar tevredenheid oplossen.

Ik hoop dat je klacht alsnog snel door IKEA wordt opgepakt.

Tom
tom@klacht.nl