Klacht: klacht van verleden jaar 2019 niet opgepakt en abonnement niet stopgezet

cosmo11 op 27 oktober 2020 over Bol.com in de categorie Online Warenhuizen

Verleden was ik ineens in het bezit van een select abonnement, ik had dit niet gevraagd en heb dit netjes gemeld met het verzoek dit direct stop te zetten, geen reactie meer gehad dus ging ervan ut dat het in orde was.

Op 14 oktober 2020 wordt er ineens € 9,99 van m’n rekening afgeschreven door Bol.com, ik heb ten eerste nooit een machtiging afgegeven aan Bol.com om gelden van m’n rekening af te schrijven, ten tweede had ik in 2019 al gemeld dat ik geen select abonnement wilde.

Nu weer een chatbericht gestuurd dat dit een fout was die ze verleden jaar al op hadden moeten lossen. Ik heb het bedrag gestorneerd, dit was immer onrechtmatig, geen machtiging.

Weer geen reactie, ik ben toen op zoek gegaan naar mijn accountgegevens en daar kwam ik het select gebeuren tegen, heb dit toen direct uitgeschakeld.

Nu willen ze dat ik de factuur alsnog betaal, daarna storten ze 11 maanden terug, ik ga daar niet mee akkoord want vertrouw ze niet meer, temeer omdat er in het laatste mailbericht weer gezegd wordt dat ik in oktober 2020 zelf het abonnement afgesloten heb, ook de afsluitzin onder aan de mail, Ik wens u nog een fijne dag mevrouw Beijersbergen! met een uitroep teken, getuid van weinig begrip en klantvriendelijkheid.

Ik heb nu zelf € 0,83 overgemaakt voor 1 maand select abonnement, niet omdat Bol.com daar recht op heeft maar om van het gezeur af te zijn een tevens door de laatste email want die slaat werkelijk alles.

Ik ben tevreden als er een fatsoenlijk excuus komt, en niet een antwoord van het spijt ons vreselijk en aan het einde van de mail even meedelen dat ik het zelf gedaan heb en of ik maar even €9,99 over wil maken en het bedrag van €0,83 weer terug gestort wordt.

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Bol.com

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Bol.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door cosmo11