Klacht: Klacht tegen ANWB / Autorola

op 01 februari 2014 over ANWB in de categorie Pechhulpdiensten

L.S
Ik Gebhard, ANWB lid sinds 1963, nr. 4113707924. Bied een auto Mercedes GHFS41 te koop aan via de ANWB “” met gegarandeerd bod””.
Deze Mercedes is van de heer Rooze die geen Internet heeft. Rooze ANWB lid sinds 1964, nr. 4117049093.
Wij beiden 70 en 75 jaar, dachten via de ANWB serieus en eerlijk behandelt te worden. We hadden verwacht dat de ANWB met een serieuze en eerlijke partner “Autorola” zaken deed.
Door Rooze is ruim 30 euro betaald voor een gegarandeerd bod. De vraagprijs 3500 euro is misschien wat gechargeerd, doch 2000 euro vragen, wat deze auto echt waard is levert ook boden op, ver beneden de waarden.
MAAR voor 30 euro een “gegarandeerd bod” krijgen van 576 euro is beneden peil en beledigend; neerbuigend. Dit hangt tegen “Hahaha”, bekijk het maar en wij hebben weer 30 euro binnen.
Wij Gebhard en Rooze vinden dit kwalijke praktijken.

ANWB moet stoppen met mensen bij de neus te nemen, door in zee te gaan met AUTOROLA.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over ANWB

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over ANWB nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Fred Gebhard