Klacht: klacht tegen ANWB

op 29 januari 2014 over ANWB in de categorie Pechhulpdiensten

ik heb in 2012 wegenwacht bij naar jaar wat ik weet en had ik ook verteld dat voor een jaar is en als ik wil laat ik weten voor de tweede jaar, ik heb autopech gehad Anwb heeft erger gemaakt en ik heb klacht ingediend en heel email’s en vaak gebeld maar loop ik elk keer tegen een muur en heb ik toen ook aangeven ik wil jullie niet later ook niet, in 2013 heb ik gebeld of ik nog lid ben antwoordt was en je hoef niks te doen en opgehangen later heb ik bij een andere bedrijf verzekerd voor pech onderweg en ik heb wel een factuur van ANWB gekregen over premie van nieuwe jaar heb ik gebeld en verteld wil ik niet en ik ben geen lid iemand zou mij terug bellen en oplossen later nog een keer bellen wordt later jou gebeld door een persoon in december heb ik aanmaning gekregen gebeld maar ik moest betalen wat kan ik doen tegen zo een bedrijf wat ik weet na een jaar kan ik stoppen en is overral zo,klacht gestuurd doen ze niks ik heb telefoon gesprekken gevraagd geen antwoordt

ik wil mijn geld terug die ik heb betaald € 170

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over ANWB

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over ANWB nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door madatia