Klacht: Klacht over uw klachtenbehandeling

op 20 oktober 2015 over Eneco in de categorie Energieleveranciers

Op 14 september jl. heb ik een klacht ingediend over niet nakoming van afspraken door Eneco Installatiebedrijven Midden B.V. Nu ruim een maand later en na twee gesprekken met Eneco’s Klantenservice heb ik nog steeds geen behoorlijke reactie ontvangen, Mij lijkt dit geen behoorlijke manier van klachtenbehandeling door Eneco.

Een duidelijk en redelijk antwoord op mijn klacht.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Eneco over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Eneco in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Eneco een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Eneco

Heeft op 08 maart 2016 om 13:56 geantwoord

Beste heer, mevrouw,

U heeft enige tijd geleden via de website klacht.nl een klacht bij ons ingediend. Dit is natuurlijk goed om de kwaliteit van onze dienstverlening te verbeteren. Helaas is uw reactie ons ontgaan en staat de klacht nog op in behandeling op deze website. Gezien het feit dat we ook geen reactie meer van u hebben ontvangen, gaan we ervan uit dat de klacht inmiddels naar tevredenheid is afgehandeld. We zien deze klacht voor nu als opgelost. Indien u toch nog onze hulp nodig heeft, kunt u een nieuwe klacht indienen. We nemen de kwestie dan opnieuw in behandeling.

Eneco Webcare

Heeft op 24 mei 2016 om 12:04 geantwoord

Uw klachtenbehandeling beantwoordt niet aan beginselen van behoorlijke omgang met cliënten.

Alle klachten die gemeld zijn door pj.sciarone@orange.fr