Mijn Klacht:
Ik heb mijn banden volgens de procedure teruggestuurd, maar het depot geeft geen creditnota af en de klantenservice doet er niets aan. Dit proces ligt al stil sinds 14 mei. Ik heb al zo’n 8 keer contact gehad via een ticket, maar Grip500 zegt steeds dat ze het opvolgen met het depot, wat slechts sporadisch gebeurt. Het depot heeft slechts 1 keer gereageerd dat de nota zo spoedig mogelijk wordt opgemaakt, maar er gebeurt verder niets.
Gewenste Oplossing:
Ik wil zo snel mogelijk mijn geld terug en dat Grip500 serieus actie onderneemt om dit te regelen.



