Klacht: Klacht over niet opvolging klacht sinds juni

op 20 september 2017 over Media Markt in de categorie Electronica Winkels - ketens

Juni dit jaar een koelkast besteld. Mooie slogan voor 22.30 besteld morgen in huis. Bevestig van bestelling gaf dat ook aan. Tot de volgende dag een bericht kwam over de levering ….. die stond voor een dag later. Met een gezin van 5 is een koelkast geen overbodige luxe zeker niet met een verjaardag in het vooruitzicht. Bezorgers zouden hun uiterste best doen de koelkast 1e werk de volgende dag alsnog te leveren. Maar helaas weer teleurgesteld want de koelkast bleek in Amersfoort door een externe bezorg dienst nog opgehaald te moeten worden dus waren ze uiteindelijk pas om 3 uur smiddags op het bezorgadres. Ook deden de bezorgers niet de beloofde plaatsing zoals op de website staat aangegeven. Klacht telefonisch gedaan bij het uitblijven van een antwoord ook nog via de site gedaan moet nu nog een antwoord krijgen.

Zodra ik een antwoord ontvang waarin ze toegeven dat ze hun belofte niet waar kunnen maken. En wij voor het ongemak gecompenseerd zullen worden

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Media Markt

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Media Markt nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Willem74