Klacht: Klacht over levering

op 18 juli 2012 over Bol.com in de categorie Online Warenhuizen

Ik heb 25juni2012 n western digital mediaspeler besteld bij bol.com vandaag besteld morgen in huis ik had bestelling geplaats toen stond er levertijd 3 tot 5 dagenik 7 dagen de post in de gaten gehouden en opgelet. En wat kwam er helemaal niets,toen keek ik naar bestelstatus stond er 1 tot 10 dagen levertijd.ik gebeld naar bol.com toen werd me verteld dat hij 11 juli opgestuurd werd dat was 3 weken later.wat kwam er weer niks,weer gebeld de 13 juli toen werd mij verteld dat ik hem bij n partner kon bestellen dan had ik hem de dag erna in huis.(wel effe ruim 30,euro meer ophoesten) ik partner gebeld (centralpoint)daar werd mij verzekerd dat ze hem de 13juli nog werd verstuurd,dan had ik hem maand in huis op zn laats dinsdag 17 juli men zou mij n mailtje sturen dat hij onderweg was. Maand 16juli niks dinsd 17 juli niks. Weer gebeld naar partner(wat wie waar hoezo waarom ja ik zoek t wel even uit we sturen wel n mailtje…… Ik heb nog steeds niks 30euro meer kwijtik erger me kapot bol.com wat wat n pokke pokke waardeloos bedrijf , met hele vriendelijke mensen aan de telefoon,waar je dus totaal niks mee opschiet mijn vakantie is nu zo goed als om had gedacht de mediaspeler te instaleren van alles wat ik wilde doen is niks uitgekomen. BOL.COM en partners harstikke bedankt o ja nog steeds geen mediaspeler en de vakantie is ook naar de knoppe hartelijk bedankt ik zal jullie overal aanbevelen(leuke mesen aan de telefoon) voor ik het vergeetik heb nog steeds geen mediaspeler,hoe moeilijk kan het zijn n pakje te versturen naar n bepaald adres jullie moeten je diep diep schamen( ps.hij is dus wel op voorraad zei de partner)

Wat dacht u van n western digital mediaspeler voor de prijs waar ik hem aanvankelijk voor gekocht had nm 85euro ( wanneer morgen)

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Bol.com in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bol.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bol.com

Heeft op 18 juli 2012 om 13:36 geantwoord

Geachte mevrouw Grunberg,

Zojuist heeft u een e-mail van ons ontvangen in reactie op uw klacht. Wij hopen dat uw klacht hiermee naar tevredenheid is opgelost.

Bol.com

Alle klachten die gemeld zijn door Maureen grunberg