Klacht: klacht over gekregen tablet yarvik

op 24 januari 2014 over Eneco Zuid Nederland B.V. in de categorie Energieleveranciers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Het tablet wat wij van jullie toe gestuurd hebben gekregen i.v.m. overstappen naar E.on werkt uitermate slecht.
Tijdens het gebruik valt hij steeds uit waarna hij niets meer doet en dus dus maar weer aan de lader moet,terwijl hij niet leeg is.

Gewenste Oplossing:

Wij zijn pas tevreden met het tablet wat ons beloofd is en wel een samsung.Nu sturen jullie een nogal goedkopere versie die het dus niet goed doet.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Eneco Zuid Nederland B.V.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Eneco Zuid Nederland B.V. over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Eneco Zuid Nederland B.V. nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Eneco Zuid Nederland B.V. in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Eneco Zuid Nederland B.V. een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Eneco Zuid Nederland B.V.

Heeft op 10 augustus 2018 om 11:06 geantwoord

Geboden Oplossing:

Wij zijn bezig met het opschonen van onze administratie. Daarom wordt uw klacht door ons gesloten. Wij hebben deze klacht in het verleden in behandeling genomen en hebben wij al afgehandeld.

Met vriendelijke groet,
Eneco Zuid Nederland
Afdeling Klachten

E klantenservice@eneco-eindhoven.nl
T 0900-0601 (uw gebruikelijke belkosten)
F (31) (0)40-2577755

Eneco Zuid Nederland B.V.
Dr. Holtroplaan 2-28
NL-5652 XR Eindhoven
www.welkom-bij.eneco.nl

Alle klachten die gemeld zijn door vink50