Klacht: Klacht oplossen

op 09 mei 2017 over Nuon in de categorie Energieleveranciers

Na tig telefoontjes en beloftes van jullie kant om het op te lossen en mijn klacht die allang op klacht.nl staat met referentienummer 590430 wil ik graag dat jullie mijn klacht met referentienummer 590430 oplossen! Wacht nu al 4 maand op mijn geld!!

Ik wil dat de klacht wordt opgelost het is niet moeilijk. Ons zijn ze inmiddels na 12 jaar klant te zijn geweest kwijt door dit gedoe!
Als een klantenservice dingen belooft zoals terugbellen, uitzoeken etc en je vervolgens niks meer hoort en dit is niet door 1 maar door meerdere van het klantencentrum gebeurd.
Ook op klacht.nl wordt er niks mee gedaan.
Enige wat ik nu nog kan doen is elke week nieuwe klacht op klacht.nl zetten tot klacht met referentienummer 590430 is opgelost

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Nuon over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Nuon in behandeling genomen

Bericht van Nuon

5 maanden geleden - Goedemiddag Yvonn3, dankjewel voor je bericht. Wij wachten nog steeds op bericht van je netbeheerder. Wij zijn afhankelijk van de informatie die zij ons verstrekken. Zij moeten de correctie aan ons doorgeven. Heb je zelf inmiddels al contact gehad met je netbeheerder? Groeten, Barry

Reactie van de melder van de klacht yvonne alma

5 maanden geleden - kun je mij anders even bellen want volgens mij gaat hier iets mis. Wat voor bericht wachten jullie op want dat is mij niet bekend wat moeten jullie nog weten Jullie hebben zelf een meterstand van 1 november en de netbeheerder had een stand van 15 november.. tot 1 januari is er niks bekend omdat onze meter is stukgegaan de laatste bekende stand is van 15 november en daar gaat het om dat jullie ons heelveel laten betalen voor de maand december terwijl wij nauwelijks gas gebruiken sinds 1 december ivm pelletkachel

Bericht van Nuon

5 maanden geleden - Goedemorgen Yvonne, Wij hebben je klacht al in behandeling genomen onder een ander referentienummer. De correctie is aangevraagd en ik zal mijn collega om meer informatie vragen. Mochten we meer weten, komen wij hierop terug onder het andere referentienummer. Groeten, Nancy

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Nuon een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Nuon

Heeft op 19 juli 2017 om 09:51 geantwoord

Goedemorgen Yvonne, voor de volledigheid meld ik hier nog even dat we de verbruikscorrectie inmiddels al een tijd geleden hebben afgerond. Hierover heb je begin juni bericht van ons ontvangen. Ik sluit daarom de klacht op deze pagina. Mocht je nog vragen hebben hierover dan beantwoorden we deze natuurlijk graag voor je. Neem je hiervoor contact op met onze klantenservice?

Tyas
Nuon Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door yvonne alma