Klacht: Klacht opgelost ? Klacht niet opgelost ! “Eneco”

op 06 oktober 2017 over Eneco in de categorie Energieleveranciers

Lieve mensen gebruikers lezers van Klacht.nl van ik ben leverancier opwekker van uw groene energie zonne stroom bij Eneco
hier wordt groene stroom geproduceerd , geleverd aan Eneco die u vervolgens weer een rekening toezend en dan vervolgens de groene stroom opwekker niet uitbetaald conform hun eigen schrijven ,
condities , voorwaarden enzovoorts
Tevens wordt er gesuggereerd dat de klacht is opgelost dit is niet waar.

aangezien er sprake is van niet uitbetalen conform uw eigen schrijven mag er handelsrente berekend worden.
Tevens wordt er aangegeven iets als oplossing te hebben aangedragen dit is niet waar.
Uw schrijven middels twitter is zelfs nog triester met als aanhef "Hoi''

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Eneco over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Eneco in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Eneco een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Eneco

Heeft op 10 oktober 2017 om 13:31 geantwoord

Beste heer, mevrouw Schipper,

Spijtig om te vernemen dat u nog met een klacht zit. Begrijp ik goed dat het gaat om de teruggave van €4419,92? Dat bedrag is gisteren naar de bank verstuurd en staat als het goed is sinds gisteren of vandaag op uw rekening. Mocht u met uw klacht iets anders bedoelen dan verneem ik dat graag, zodat ik u verder kan helpen.
Onze aanhef op social media is informeel, waardoor wij 'hoi, dag, hallo of bijvoorbeeld hi gebruiken.

Danielle
Eneco Webcare