Klacht: klacht.nl weigert telefonisch contact

op 16 juni 2016 over Klacht.nl in de categorie Klachtensite

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste,

tot mijn grote spijt kom ik er achter dat klacht.nl doelbewust telefonisch contact vermijd. Dit is toch niet meer van deze tijd?

Erg jammer

Gewenste Oplossing:

Wanneer ik telefonisch contact krijg

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Klacht.nl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Klacht.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Klacht.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Klacht.nl

Heeft op 21 juni 2016 om 12:01 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Rens,

Wij ontvangen jaarlijks meer dan 100.000 klachten. Het is voor ons onmogelijk om met iedere klacht melder telefonische contact te hebben. Wij zijn uiteraard wel bereikbaar per mail en hier via onze bedrijfspagina.

Daarnaast zal het bedrijf waarover de klacht gemeld is de klacht zelf moeten oplossen. Wij bemoeien ons inhoudelijk niet met de klachten danwel oplossingen. Klacht.nl brengt consumenten en bedrijven bij elkaar om samen tot een oplossing te komen.

Ik hoop op uw begrip hiervoor.

Met vriendelijke groet,
Tom
tom@klacht.nl

Alle klachten die gemeld zijn door rensvdberg@gmail.com