Klacht: KLACHT NIET OPGELOST DUS VERVOLG KLACHT

op 03 juli 2017 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat UPS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

UPS

Heeft op 04 juli 2017 om 09:24 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemorgen,

Nogmaals onze excuses voor de vervelende ervaring.

Graag wil ik u verwijzen naar case 622623 die eerder door u op deze website is geplaatst. Wij adviseren u dringend om zo spoedig mogelijk contact op te nemen met de verzender, daar zij de enige zijn die bij ons een claim procedure kunnen opstarten.

Daarnaast wil ik u er graag op wijzen dat er reeds een case openstaat naar het center en dat zij u gaan contacteren met meer info.

Met vriendelijke groet,
UPS Social Media Team

Alle klachten die gemeld zijn door paulinadebie