Klacht: klacht niet opgelost

op 20 december 2012 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een klacht ingediend over mijn kerstpakket wat ik NOG steeds niet heb ontvangen.
Ik heb excuses van selectvracht ontvangen maar het bel bedrag van ongeveer 5 € heb ik niet terug en mijn kerstpakket ook niet.

Gewenste Oplossing:

Mijn kerst pakket en de gemaakte telefoon kosten wil ik vergoed hebben .

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 27 december 2012 om 16:31 geantwoord

Geboden Oplossing:

We hebben telefonisch contact opgenomen met de consument, en nagevraagd of het pakket inmiddels bezorgd is. De consument heeft aanggeven dat het pakket bezorgd is.
Ook heeft de consument de aanleiding van zijn klacht verder toegelicht, en heb ik namens Selektvracht.nl nogmaals mijn excuses aangeboden voor het ongemak.

Selektvracht B.V. Webcare Team

Alle klachten die gemeld zijn door hollander