Klacht: Klacht Media Markt: Airco met wijfel gekocht met het idee deze gewoon binnen 14 dagen te kunnen retourneren…….

op 26 juni 2017 over Media Markt in de categorie Electronica Winkels - ketens

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

afgelopen week bij de media markt aan de Wall in Utrecht geweest. Aangeven dat ik een airco nodig heb met nagenoeg geen geluid. 1x aangezet. Ook aangegeven dat ik erg twijfelde. Ding maakt zoveel geluid dat het tijdens de avond/nacht. Bel ik daarna de media markt op omdat ik op de bon ineens zie dat je het product niet kan retourneren omdat een hygiene product blijkt te zijn! Heeft helemaal niks met hygiëne te maken volgens mij. Maar toch. Beetje raar dat je pas de vermelding krijgt van “niet te retourneren” (OP DE BON) nadat je het product gekocht hebt.

Dus ik bellen naar Media Markt The Wall. Aangeven dat ik 260€ heb uitgegeven aan een product waar ik niks aan heb en mij niet voor de koop even verteld is dat het niet te retourneren is, krijg ik het antwoordt: Ja meneer staat op de bon kunnen we niet meer terugnemen. Ding is letterlijk 10 seconde aan geweest. en zelfs nog vanuit de doos. ( ik heb hem namelijk gelijk op geluid getest en bewust niet helemaal eruit gehaald omdat het ding loodzwaar is)
Er wordt ook gewoon aan de telefoon gedaan alsof stom ben. Totaal niet geluisterd en geen begrip. Ik heb met twijfel een product gekocht op basis van een verwachte retourrecht. Dit wordt gewoon express niet gemeld. Dat krijg je als de verkopers commissie krijgen op alles wat verkocht wordt. Daarom ook dat je voor alles moet meelopen voor het aanmaken van een factuur.

Door dit systeem worden belangrijke details bij klanten achtergehouden. Alleen omdat er anders geen bonus kan worden verdient. Daar gaat mijn geld! Gelukkig gaat het al zo goed met The Wall Utrecht….. Weer een klant minder….

Was al klaar met Media Markt en dit bevestigd het maar weer eens….

Gewenste Oplossing:

Mijn geld terug en in het vervolg minimaal het idee krijgen dat Media Markt moeite doet omtrent klankvriendelijkheid…..

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Media Markt

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Media Markt nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door FlorisCoco