Klacht: klacht ivm.een betalingsregeling

op 15 januari 2014 over Nuon in de categorie Energieleveranciers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 27-11-2013 heb ik een betalingsregeling afgesproken tw.eind december,eind januari,eind februari en eind maart een bedrag van €57,00.
In december lukte het niet, want de uitkering kreeg ik pas op
8-01-2014 en heb toen op 09-01 de eerste termijn betaald.
Op 8-01 heb ik ook een brief gekregen, dat de betaingsregeling was beeindigd.Ik heb toen gebeld met 020-892001, maar deze waren niet bereid om de regeling gewoon af te maken. Ik werd zelfs niet erg vriendelijk behandeld.
Er werd gedreigd met contractbeeindiging en men viel over vroegere betalingsregelingen die mislukt waren.
Tenslotte werd de verbinding verbroken.

Gewenste Oplossing:

Op 9-01 is de eerste termijn betaald en de rest eind januari,
eind februari en eind maart.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Nuon over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Nuon in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Nuon een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Nuon

Heeft op 15 januari 2014 om 11:37 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste kwin,

op deze website lezen wij uw klacht over de vervallen betalingsregeling van Nuon. U vraagt ons om een nieuwe regeling met u te treffen. Wij hebben u op 10 januari aangegeven dat dit niet meer mogelijk is. Wij gaan ervan uit u voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Joeri
Nuon Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door kwin1