Klacht: klacht is opgelost en we zitten nog steeds in een hotel

op 02 juli 2012 over ANWB in de categorie Pechhulpdiensten

Hoe kan een klacht op opgelost staan als er nog geen contact is gelegd met ons. We zitten nog steeds in het hotel .Men is reeds vanaf 14.00 uur bezig om een leenauto voor ons te regelen. Weer 2x gebeld naar Nederland om de stand van zaken te vragen. We worden teruggebeld voor 17.30 uur. Echter is het de vraag of we vandaag nog een leenauto kunnen krijgen. Dan wordt het morgen.

Het mooiste is dat de meneer van de ANWB gisteren de hele dag niet opgeroepen is. Hoe kan dit gebeuren bij de ANWB. Dit is een zeer kwalijke zaak. We hadden dus gisteren al geholpen kunnen zijn en vandaag thuis kunnen zijn.

Mijn klacht wordt op niet opgelost gezet. ZSM een leenauto (ze zijn er tenslotte al vanaf 14.00 uur mee bezig) en alle gemaakte kosten vergoed van de ANWB. Dat is het minste wat ze kunnen doen.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door ANWB in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat ANWB een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ANWB

Heeft op 17 juli 2012 om 16:50 geantwoord

Uw klacht is al bekend bij de Alarmcentrale.Uw klacht hebben wij hier om systeemtechnische redenen op opgelost gezet, de afdeling zal zo spoedig mogelijk contact met u opnemen.

Alle klachten die gemeld zijn door e.leurink