Klacht: klacht inzake verdwenen pensioenen

op 31 augustus 2018 over Nationale Nederlanden in de categorie Verzekering

Mijn man gaat per 8 oktober met pensioen en over 5 van 6 pensioenpolissen heerst bij NN radiostilte. Dit is een laatste poging voor ik mijn paketten post naar o.a. Max, KBO etc ga. NN geeft aan, dat de kleinste polis gaat uitkeren en over de rest horen wij helemaal niets. Dat houdt in, dat mijn man ruim 40 jaar pensioen heeft opgebouwd en dat levert dan nu 350 euro bruto per maand op. Ik zou zeker hier niet heen gaan om te beleggen want daar hebben ze blijkbaar geen kaas van gegeten. Iedere keer als wij contact opnemen met PPG voorheen Sigma Coatings worden de polissen terug gevonden maar op het moment dat wij ernaar informeren weet NN van niets en komen ze met de polis van 350 euro bruto per maand op de proppen met het commentaar: jammer dat u niet tevreden bent met uw pensioen maar dit is het. Ik geef NN tot eind September de tijd om met een bericht tot uitkering te komen van de verdwenen polissen, daarna gaan de enveloppen (pakketjes) de deur uit.

Indien per oktober uitgekeerd wordt

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Nationale Nederlanden

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Nationale Nederlanden in behandeling genomen

Bericht van Nationale Nederlanden

3 maanden geleden - Beste Cornishrex, Ik zie dat je je klacht ook hebt ingediend via onze Facebookpagina. Ik neem je klacht daar verder in behandeling. Groet, Eva, Webcare Nationale-Nederlanden

Reactie van de melder van de klacht Cornishrex

3 maanden geleden - Heb gereageerd met de vraag welke gegevens je wilt hebben. Met andere woorden wil je met een grote of kleine kluif beginnen.

Alle klachten die gemeld zijn door Cornishrex