Klacht: Klacht h&m

op 29 april 2017 over Klacht.nl in de categorie Klachtensite

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Als ik 2 keer via jullie site over h&m probeer te sturen, blijf dan niet die stomme melding geven “bedrijfsnaam niet gevonden”, terwijl hij toch echt in jullie lijst staat en ik hem gekozen heb.. nu kan ik nog geen kant op!

Gewenste Oplossing:

Mijn klacht aan laten komen bij h&m, want op mijn mails reageren ze niet en bellen heeft onmenselijke wachttijden

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Klacht.nl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Klacht.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Klacht.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Klacht.nl

Heeft op 30 april 2017 om 21:09 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Monique,

Het makkelijkst is om via de volgende pagina http://www.klacht.nl/hm/ op 'Meld uw klacht over H&M' je klacht melden.

Met vriendelijke groet,
Tom
Tom@Klacht.nl

Heeft op 30 april 2017 om 21:15 geantwoord

Het werkt echt niet... ik krijg nog steeds de melding dat het bedrijf niet is gevonden

Bericht van Klacht.nl

3 maanden geleden - Als u het volgende kopieert in het Bedrijfsnaam veld moet het werken 'H&M'. Met vriendelijke groet, Tom tom@klacht.nl

Alle klachten die gemeld zijn door MoniqueDenise