Klacht: klacht hi teveel betaald

op 23 januari 2014 over Hi in de categorie Mobiele Telefonie

In april heb ik gebeld dat mijn telefoon defect is. En ook aangegeven dat ik mijn abonement op wil zeggen. Dit abonement liep tot 310 oktober 2013 en zou dan niet verlengd worden. Nu is het 22 januari en krijg nog elke maand een rekening van 39.07. net gebeld en blijkt het niet door te zijn gegeven dat ik het abonement op wil zeggen. Ze kunnen op de facturen zien dat ik vanaf eind augustus niet meer bel met dat nummer. Maar krijg te horen dat het stopgezet wordt per 35 februari 2014. Dus ik betaal dan 4 maanden 39.07 teveel. dit is maar liefst 148.28. ik vind dit heel slecht dat er niks naar gedaan wordt.

Dat ik het bedrag terug krijg van 148.25. of ze met een tegemoetkoming komen. omdat ze kunnen zien dat ik al vanaf augustus niet meer bel. en ze gewoon zeggen dat het mijn schuld is, maar hi heeft het niet opgeschreven in het "dossier". ik vind dat ze op zijn minst samen naar een oplossing kunnen kijken ipv van aan te geven dat het mijn schuld is

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Hi

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Hi nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door lindavanlierop1990