Klacht: Klacht heropenen

op 18 juli 2016 over Klacht.nl in de categorie Klachtensite

Laatste tijd zie ik vaak dat mensen ontevreden zijn met de oplossing van hun klacht. Maar het is verboden om dezelfde klacht opnieuw in te dienen. Laat ons dan de klacht opnieuw openen!­čśâ

Als klacht.nl ons zelf laat beslissen over wanneer een klacht opgelost is.

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Klacht.nl over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Klacht.nl in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Klacht.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Klacht.nl

Heeft op 18 juli 2016 om 18:15 geantwoord

Beste Nuclearjasper,

Alle oplossingen worden handmatig door ons gecontroleerd of deze voldoende informatie bevatten. Mocht dit niet het geval zijn, dan zetten wij de klacht terug op \"in behandeling\". Het kan echter natuurlijk altijd zo zijn dat u niet tevreden bent met de aangedragen oplossing. Daarnaast zijn er ook klachten waar geen oplossing voor is.

In deze gevallen kunt u desbetreffend bedrijf beoordelen met een slecht cijfer. Deze cijfers geven naast het oplospercentage een nog beter inzicht in bedrijven en haar klacht afhandeling. Ook kunt u reageren op de oplossing door een reactie te plaatsen.

Wellicht heeft het in uw geval ook te maken met onjuist ingevulde NAW gegevens? Deze zijn klacht-melders verplicht naar juistheid in te vullen.

Tom
tom@klacht.nl

Alle klachten die gemeld zijn door Nuclearjasper