Klacht: klacht eindafrekening

op 12 januari 2014 over Nuon in de categorie Energieleveranciers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

heb eind afrekening gehad van dik 700 euro.
deze heb ik moeten betalen aan cannock chase ook al had ik voldoende tegen bewijzen moest er eerst betaald worden.
excuus van nuon was dat er meerdere jaren op gas geschat is.
heb hier zwart op wit de meterstanden van wooncompagnie die het tegendeel bewijzen.
dus wil hier een gepaste oplossing voor

Gewenste Oplossing:

wil graag een e-mail en contact persoon zodat ik de meterstanden kan laten zien en ze zien dat er ergens bij hun toch iets niet goed gaat waar ik de dupe van ben.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Nuon over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Nuon in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Nuon een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Nuon

Heeft op 15 januari 2014 om 11:02 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste t.kubbe,

Op deze website lezen wij uw klacht over de jaarafrekening van Nuon. Graag ontvang ik van u bewijzen met de juiste meterstanden per E-mail. Dit mag u sturen naar: Webcare@nuon.com

Met vriendelijke groet,

Joeri
Nuon Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door t.kubbe