Klacht: Klacht die tot op heden niet is opgelost

op 01 mei 2017 over Eneco in de categorie Energieleveranciers

Op 3 februari jl. heb ik een klacht ingediend bij Eneco. Op 7 februari jl. ontving ik een mail van dhr Stoovelaar.

Beste mevrouw, heer El Haddioui,

Ik heb uw email in goede orde mogen ontvangen.

Ten eerste spijtig te horen dat u zo\’n vervelende ervaring heeft gehad. U geeft aan dat er gaten zijn geboord en eventuele schade daarmee gemaakt is. Ik heb de werkbonnen nagekeken, alleen wat u aangeeft kan ik niet herleiden.

Inzake uw geiser kan ik aangeven dat u ons kunt bellen voor een storing. Betreft de vermeende schade cq. gaten, deze ga ik voorleggen bij de team coördinator. Zodra hier een antwoord op is, hoort u uiteraard direct van ons.

Ik dank u voor uw begrip en geduld.

Jordi Stoovelaar
Medewerker Klantenservice

Ik heb meerdere malen contact opgenomen met de klantenservice, omdat er nu een geruime tijd overheen is. Helaas zonder succes.

1. Een nieuwe geiser
2. Een kastje voor de leiding die zichtbaar zijn.
3. Schadevergoeding voor de schade van mijn keukenkast
4. Excuses

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Eneco over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Eneco in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Eneco een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Eneco

Heeft op 02 mei 2017 om 10:58 geantwoord

Beste heer, mevrouw El Haddioui,

Bedankt voor uw bericht.
Wat jammer om te zien dat dit allemaal zo lang duurt. Mijn welgemeende excuses hier voor!
Heeft u intussen contact gehad met Eneco Installatiebedrijven? Ik zie namelijk dat uw vraag nog in behandeling is.
Voor de zekerheid stuur ik een verzoek dor aan de betreffende collega's om actie te ondernemen en dit nu voor u te regelen.
IK ben gewend dat mijn collega's binnen een werkdag of twee contact hebben opgenomen.

Ik hoop u zo verder geholpen te hebben.

Vincent
Eneco Webcare