Klacht: klacht aeg wasmachine

op 24 december 2013 over AEG in de categorie Electronica - Wasmachines

aeg wasmachine 4 jaar oud de lagers zijn totaal afgesleten
Man erbij geweest zegt gewoon is erg snel maar heb gewoon pure pech
Kontact gehad met ander bedrijf zeg tegen mij dat er problemen geweest zijn met dit model en deze productie
Model L54840 prod nr 914524411/03
Waarom zegt die andere man er niets over?
Hij zegt alleen dat word nieuwe machine vind het wel heel snel

Iemand van aeg er naar kijken en eventueel maken de wasmachine is nog als nieuw en wast nog perfect alleen veel herrie met centrifugeren

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door AEG in behandeling genomen

Bericht van AEG

3 jaren geleden - Wij vinden het uiteraard vervelend om te vernemen dat u problemen ervaart met uw apparaat. Helaas is het voor ons niet mogelijk om op afstand een diagnose te stellen. Wij raden u dan ook aan contact op te nemen met onze servicedienst voor het inplannen van een afspraak. U kunt ons telefonisch bereiken op 0172 468 300. In uw klacht geeft u aan dat het apparaat nog goed werkt alleen veel geluid maakt bij het centrifugeren. Hieruit maken wij op dat u het apparaat nog gewoon gebruikt. Om eventuele (extra) gevolgschade te voorkomen raden wij u aan het apparaat niet meer te gebruiken totdat deze is gerepareerd. Met vriendelijke groet, Els Webteam Electrolux

AEG

Heeft op 08 januari 2014 om 10:12 geantwoord

Klant geadviseerd contact op te nemen met onze servicedienst voor het inplannen van een afspraak.

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat AEG een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door wimdebie