Klacht: Klacht

op 15 januari 2014 over fucusfit in de categorie Fitness

Om te beginnen had ik een proefpakket besteld, maar daarna werden steeds nieuwe pakketjes gestuurd, pakketjes welke ik niet wil hebben en ook niet meer wil ontvangen, alle afschrijvingen waarvan ik GEEN toestemming heb gegeven wil ik dat deze terug worden gestort op mijn rekening welke u ten onrechte geld van mijn rekening laat afschrijven. Ik vraag nu BELEEFD dit op mijn rekening terug te storten en ik vraag u met klem GEEN goederen te sturen, graag wil ik antwoord op dit schrijven, volgens mijn arts is het onverantwoord deze spullen alsnog te gebruiken. Als u een goede ondernemer bent laat dat dan blijken, daar zal ik reclame voor maken maar niet op de manier zoals u nu handeld.
In afwachting van uw antwoord verblijf ik, Mw. G. Renes te. Veenendaal
Mijn z.g. Klantnummer is. 28562731

Stoppen met spullen sturen en mijn geld terug storten op mijn rekening waar u het zonder toestemming afhaald

Wil spullen terug sturen, maar w aar en welk adres. ??????????

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over fucusfit

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over fucusfit nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Martinf