Klacht: Vlucht gemist door kiwi

Linda1custers op 28 augustus 2023 over Kiwi.com in de categorie Ticketbedrijven

Onze kinderen waren op vakantie met hun moeder die doodziek werd opgenomen in het ziekenhuis in Barcelona. Nadat ze het ziekenhuis mocht verlaten en medisch gezien niet in staat bleek te zijn om voor de kinderen te zorgen op de terugvlucht, zijn wij naar Barcelona gevlogen. 20u geboekt en 22u zaten wij op het vliegtuig. Echter in Barcelona boeken wij om 3:50u een last minuten vlucht voor 5 personen (kosten rond de 1000€) naar Brussel. Deze vlucht werd aangeboden door Kiwi. We moesten om 6u in de luchthaven zijn om de vlucht van 8u te nemen. Gezien we vlak voor het inchecken nog altijd geen instapkaarten hadden mogen ontvangen zijn we beginnen rond bellen. Een medewerker van kiwi zei dat we geduld moesten hebben. De dame van de incheckbalie sloot uiteindelijk het loket omdat onze tijd om was. Waardoor we onze vlucht hebben moeten laten gaan dankzij kiwi. Telefonisch werd ons meegedeeld dat er een technisch defect was waardoor onze instapkaarten niet tijdig konden worden afgeleverd. We hebben een eerstvolgende nieuwe vlucht moeten boeken die een stuk duurder was en die naar een andere luchthaven ging dan dat wij wilden (Eindhoven ipv Brussel) deze vlucht bleek pas om 16:40u te vertrekken. Gevolg dat wij dankzij Kiwi met een doodzieke vrouw en 2 kinderen 9u op de luchthaven hebben moeten rond hangen. Het enige wat we te horen kregen was dat we ons geld binnen de 10dagen terug mochten ontvangen. Pure schande in mijn ogen!!!! Dit kan ik echt zo niet laten

Een financiële compensatie gezien wij andere mensen hebben moeten lastig vallen om een nieuwe vlucht te boeken. Ons geld van kiwi was reeds weg! Bovendien hebben wij kostbare tijd verloren die we in de luchthaven hebben moeten spenderen dankzij kiwi. Ons voertuig is daardoor een dag langer op de luchthaven in Brussel blijven staan, we hebben vervoeren moeten zoeken van Eindhoven naar Brussel waar ons voertuig stond!!!!! Ik ga hier verder mee

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kiwi.com

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kiwi.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Linda1custers