Klachten over Kiwi.com

Hieronder kunt u zien welke klachten er over Kiwi.com zijn gemeld. Lees meer >

Statistieken van Kiwi.com in de categorie Ticketbedrijven

13 klachten gemeld
1.4 /10
5 stemmen
5

Tijdslijn

Geannuleerde vlucht

Klacht van Sabriyeunlu op 21 november 2022 over Kiwi.com in de categorie Ticketbedrijven

Ik lees op meerdere sites dezelfde klachten over kiwi. Ook ik heb deze klacht. Kiwi zegt dat de airline geannuleerd heeft maar op de site van de airline was mijn vlucht en stoelnummer nog te zien. Je wordt verplicht om... Lees meer

Geen geld terug gekregen

Klacht van H. Bachik op 05 augustus 2022 over Kiwi.com in de categorie Ticketbedrijven

Ik heb een vlucht geboekt naar Rusland tijdens de coronacrisis bij terug keren in Istanbul kon ze mijn boeking niet vinden terwijl bewijzen en de ticket heb. Dus ik moet weer een andere vlucht boeken via Wenen naar Amsterdam voor... Lees meer

Onze vlucht is reeds2 keer veranderd door kiwi zelf. We hadden een rechtstreekse vlucht geboekt (wat duurder is dan een vlucht met overstappen). Bewuste keuze omdat reizen met tussenvlucht vaak problemen met zich meebrengt. De laatste veranderingen door... Lees meer

Geld terugkrijgen

Klacht van Pelar op 29 mei 2022 over Kiwi.com in de categorie Ticketbedrijven

Beste heer/mevrouw, Onze vlucht van Istanbul naar Düsseldorf met de tussenstop op OTP (bucharest) op 20 augustus 2021 was geanuleerd via KIWI vluchtmaatschappij, er waren twee losse boekingen. De eerste boeking met boekingnummer 151744983 was van mijn ouders en mijn kleine broertje... Lees meer

Geen ticket, geen geld terug

Klacht van Avanliemt op 06 mei 2022 over Kiwi.com in de categorie Ticketbedrijven

Tickets geboekt en 614 € betaald met creditard. Volgende dag kreeg ik een email van KiWI dat ze de tickets niet konden boeken. De prijs was verhoogd naar 834 € Er moest eerst worden bij betaald. Ik drukte op button voor een refund... Lees meer