Klacht: datum niet aanpasbaar

Rabinder op 28 mei 2024 over Kiwi.com in de categorie Ticketbedrijven

Beste
ik heb een vlucht geboekt van Siem Reap Naar Ho chi Minh zaterdag avond
ik heb niet opgelet en de datum was verkeerd .ik kreeg meteen bericht dat ik een vlucht heb geboekt .
toen zag ik dat de datum verkeerd was en ben meteen aan het bellen geweest en email verstuurd dat bij de boeking een verkeerde datum staat en het was nog niet bevestig of zij voor mij wilde wijzigen op 05-05-2025.Na 20 min kreeg ik een meneer aan de lijn uit India. Ik heb met deze meneer gesproken en verzocht of hij voor mij de datum kon veranderen hij zij dat kan niet want het is een saver ticket. ik heb tegen deze meneergezegd het is net gebeurd en is nog niet bevestigd bij de vliegmaatschappij
maar de wil was het ook niet, ik kreeg de indruk geld was binnen en het is een saver ticket en je hebt het niet verzekerd bekijk het Maar. Met andere woorden kiwi zegt het niet, maar eist wel als je een ticket bij hun koop moet je altijd verzekeren. Beste mensen denk tien keer na voor dat je een ticket bij Kiwi boekt. Ik heb 20 keren gemaild maar zij kunnen niks voor mij doen .dat dit soort bedrijven in Nederland actief zijn onbegrijpelijk

onze ticket wijzigen in 05-05-2025 en ik ben ook bereid de kosten van wijzigen te betalen ,maar zeggen te ik moet het annuleren en krijg 10 euro terug is toch belachelijk

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kiwi.com

Reactie van de melder van de klacht Rabinder

2 weken geleden - heel vriendelijke en ik hoop dat het helpt

Reactie van de melder van de klacht Rabinder

2 weken geleden - niet om aan te raden

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kiwi.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Rabinder