Klacht: Kilmeney house in Wishaw

op 18 september 2018 over booking.com in de categorie Online Reisbureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Dit appartement gereserveerd via booking.com.op 17 augustus 2018.
Helaas was er op de aangegeven tijd niemand aanwezig. Wel is het geld door booking.com van onze rekening afgeschreven.
Dit terwijl we voor deze accomodatie die we 2 dagen hadden gehuurd opnieuw 2 nachten elders hebben geboekt bij booking. com namelijk in Roseband en Falkirk. Graag zou ik deze transactie terug gedraaid willen zien. Na 3 telefonische gesprekken met als antwoord dat we terug gebeld zouden worden wachten we nog steeds op antwoord. Helaas zullen we andere stappen moeten ondernemen. Wel jammer van deze goede klant die samen met ons gezin jaarlijks boeken bij booking. com.
Met vriendelijke groeten Frans Stoeldraaijers.

Gewenste Oplossing:

Als het bedrag terug geboekt word naar mijn visa rekening.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over booking.com

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over booking.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door fransstoel@hotmail.com