Klacht: Aanmaning van betaling

op 18 mei 2018 over Kickoff Holland in de categorie Loterijen

IK heb op 20 dec 2016 een aanbieding ontvangen van KICK off. Ik heb het gelezen en mocht pas op 1 februarie 2017 inloggen. Ik heb het niet gedaan en op 8 januari 2017 stuurde ik het terug (ik schrijf wel alle datums op van terugzending).
Ik heb geen gebruik van hun diensten. Ik was verrast toen ik keren in mei 2018 aanmaning kreeg. Op de eerste heb ik een mail teruggestuurd maar geen reactie ontvangen. Op de tweede heb ik niet gerageerd maar wel gebeld met de klantenservice op het nummer: 0165762969, ook geen reactie.
Waarvoor moet ik betalen ??? Probeert men geld aftetroggelen van eerlijke burgers?

Als ik op papier een reactie krijgt en zij met bewijzen komen dat ik gebruik heb gemaak van hun diensten. Als ik gebruik hebt gemaakt dan wil ik die 42,00 euro wel betalen

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kickoff Holland

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kickoff Holland nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door KFEB1777659