Klachten over Kiala

Hieronder kunt u zien welke klachten, complimenten en suggesties er over Kiala zijn gemeld. Lees meer >

Statistieken van Kiala in de categorie Koeriersbedrijven en post

342 klachten gemeld
1.6 /10
398 stemmen
398

Tijdslijn

Pakketje verdwenen.

Klacht van op 10 januari 2018 over Kiala in de categorie Koeriersbedrijven en post

Geachte. Ik heb een tijdje geleden iets bij Bol.com besteld echter heb ik dit pakketje ongeveer 5 maanden geleden geretourneerd. Heb ontvangsbewijs gekregen dat ik het via Kiala heb ongestuurd echter heeft bol.com het pakketje niet ontvangen. Heb meerde malen contact... Lees meer

onterecht geld innen via UPS en schades

Klacht van op 08 december 2017 over Kiala in de categorie Koeriersbedrijven en post

Is nu voor e 2x een bedrag onterecht via Pay Pal ge-int. Omdat Kiala ergens verdekt zichzelf machtigt om in het vervolg geld van Paypal te mogen afschrijven kan ik zelf dat eerste bedrag niet terug boeken en moet van UPS... Lees meer

Ik heb op 1 dec een verzendetiket aangemaakt en betaald, alleen mijn pcprinter kon geen etiket printen. Op schrijven wordt tot op heden niet gereageerd. Het weekend geen reactie. Maandag bellen. Er wordt verteld dat ik maar een nieuw verzendetiket... Lees meer

Ik heb een pakket weggebracht op 21 september. Het is vandaag 30 oktober en het pakketje is nog steeds niet aangekomen. Laatste update is op 27/09: aangekomen op laatste sorteercentrum. Had ook al contact opgekomen met ups maar die gaf... Lees meer

Op 8 augustus een pakketje verstuurd via Kiala en vervolgens blijft deze in het sorteercentrum liggen ergens in Tilburg. Zowel de ontvanger en ik als verzender hebben uitgebreid contact gehad met Kiala/UPS en dan wordt er vier keer om dezelfde... Lees meer