Klacht: verkeerd ingemeten daardoor extra kosten gemaakt

J. Renssen op 29 februari 2024 over KeukenConcurrent in de categorie Keukenleveranciers

mijn keuken is niet goed ingemeten waardoor ik volgens keuekenconcurrent een zijwang nodig heb.
maar achteraf klopt er niets van en had de keuken mooi tussen 2 muurtjes geplaatst en staat de
duren zijwang daar waar je er niets van ziet.
een verkeerd geleverd deurtje na 6 weken nog niet gekregen.
bestek la mist is beloofd op te sturen maar na 4 weken nog niets gekregen.
na het laatste telefoon gesprek (19 feb,) beloofd om op 22 februari te bellen voor een nieuwe
afspraak. tot nu toe weer geen telefoontje ontvangen.
Het voelde al niet goed om vooraf heel de keuken te moeten betalen als je nog niet hebt gezien dat hij ook goed geleverd is. Nu doen ze niet meer voor je.
kort gezegd ik heb te veel betaald voor de kijken (zijwang) de keuken is niet mooi met die latjes naast elkaar. en afspraken worden niet nagekomen en geen hoop meer dat het lelijke witte deurtje en bestekbak nog komt. ik waarschuw iedereen die dit leest, koop niet bij keukenconcurent!

zijwang moet terugbetaald worden, onnodig afgezaagde koplat op ons muurtje moet vergoed worden zodat dat weer hersteld kan worden, niet geleverde bestekbak opsturen zoals beloofd en verkeerd keukendeurtje vervangen voor de goede kleur.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar KeukenConcurrent over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door KeukenConcurrent in behandeling genomen

Bericht van KeukenConcurrent

3 maanden geleden - Beste mevrouw Renssen, Wat spijtig om te vernemen dat u niet geheel tevreden bent. Graag pakken wij uw klacht intern op. Met vriendelijke groet, Inge van Dam - KeukenConcurrent

Reactie van de melder van de klacht J. Renssen

2 maanden geleden - Weer een afsraak die ze niet nakomen. Ooowww mensen zeg geen dingen die je niet doet.

Bericht van KeukenConcurrent

1 maand geleden - Beste mevrouw Renssen, We hebben vanuit onze klantenservice begrepen dat er op 15 april in de ochtend een e-mail naar u is gestuurd over het bovenstaande en dat er hierover vanochtend een herinnering naar u is verzonden. Deze zijn naar het e-mailadres gestuurd wat u ook gebruikt heeft om onze klantenservice te berichten. Kan het zijn dat deze e-mails in uw spambox terecht zijn gekomen? Met vriendelijke groet, Twan Hoekstra - KeukenConcurrent

Alle klachten die gemeld zijn door J. Renssen