Klacht: Slechte behandeling

B Wijlhuizen op 28 juni 2022 over KeukenConcurrent in de categorie Keukenleveranciers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Slecht voorlichting, Slechte kwaliteit blad komen zomaar deuken in .Slechte afzuigkap, zuigt niet af wat duidelijk beloofd was dat hij dat wel zou doen. Slechte oven, glas knalt er zo uit. Geen goede oplossingen, Slechte behandeling op alle fronten.

Gewenste Oplossing:

Nieuw keukenblad , rekening oven terug betalen. Afvoer naar buiten maken afzuigkap.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar KeukenConcurrent over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door KeukenConcurrent in behandeling genomen

Bericht van KeukenConcurrent

2 jaren geleden - Beste meneer Wijlhuizen, Het is erg spijtig om uw bovenstaande review te ontvangen. In verband met uw klachten hebben we meermaals contact met u gehad en inmiddels heeft u de afhandeling hiervan uit handen gegeven aan uw rechtsbijstandverzekering. Alle betreffende communicatie verloopt daarom nu tussen uw rechtsbijstandverzekering en onze juridisch medewerker. De laatste communicatie hierover aan uw verzekering is gisteren einde van de dag geweest. Voor informatie verzoeken we u om contact op te nemen met uw contactpersoon bij uw rechtsbijstandverzekering. Met vriendelijke groet, Twan Hoekstra - KeukenConcurrent

Reactie van de melder van de klacht B Wijlhuizen

2 jaren geleden - Zo kun je allle klacht wel oplossen, gewoon de schuld aan de keuken kopers geven. Hiervoor hadden we een keuken blad heeft 20 jaar gezeten, 0 deuken. Als we de afzuigkap aa zette hoefde er geen raampje los om de damp weg te krijgen!! De oven is ook nooit uitelkaar geknald. Keuken blad ging niet bladderen van vocht. Nu alles binnen 2 jaar al mis . Hufters dat jullie zulke bende verkopen en voor veel geld

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat KeukenConcurrent een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

KeukenConcurrent

Heeft op 05 januari 2023 om 09:52 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste meneer/mevrouw Wijlhuizen,

Wij constateerde dat uw klacht nog open staat op deze pagina daar deze reeds naar tevredenheid is opgelost. Wij zullen dan ook de klacht afhandelen, indien u nog vragen heeft kunt u altijd contact opnemen met onze afdeling klantenservice.

Met vriendelijke groet,

Inge van Dam - KeukenConcurrent

B Wijlhuizen

Heeft op 05 januari 2023 om 11:18 geantwoord

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Onafhankelijk adviseur werkt denk ik ook voor de keukenconcurrent! Wel oplossingen maar alles op onze kosten, terwijl zij fout zitten!!

Alle klachten die gemeld zijn door B Wijlhuizen