Mijn Klacht:
Anderhalf jaar geleden bij keukenconcurrent een nieuwe dure keuken gekocht.
Het keukenblad is vanaf de spoelbak aan het scheuren en gaat steeds verder. De keukenconcurrent ons probleem voorgelegd.
Na veel mailverkeer kregen we de volgende reactie:
Oorzaak:
Keuken staat voor het raam!
Hete pan opgezet!
Te belachelijk voor woorden. Ze bepalen dit zonder dat er maar iemand langs is geweest om dit te bekijken en goed te kunnen beoordelen. Stuur maar foto op wordt gezegd!
Keukenconcurrent is niet van plan dit zonder kosten te repareren. In dit geval vervangen, want repareren is niet mogelijk.
Nu komt er nog bij dat het blad wat wij hebben niet meer leverbaar is. Dus heel het blad moet vervangen worden! Wij zitten hier helemaal niet op te wachten. Nu heeft de keukenconcurrent een soort van coulance aanbod gedaan.
Of we maar liefst 2000 euro willen betalen voor een soortgelijk nieuw blad. Wij gaan hier niet mee accoord. Wij vinden dat een dergelijk duur product wat door de verkoper aangeprezen is als een zeer degelijk en van goede kwaliteit zijnd blad een langere levensduur moet hebben dan anderhalfjaar!!
Daarbij komt dat wij hier zmet beleid en zoegvuldigmee omgaan.
Wat de keukenconcurrent nu stelt komt erop neer dat stel:
Je koopt een nieuwe auto en naar anderhalf jaar heb je een gat in de bodem je ook niet zegt \” dan had je er niet mee moeten rijden!
Dit is voor ons onacceptabel?
We hopen dan ook dat de keukenconcurrent terug komt op dit besluit en ons de goede service en aandacht geven die we tijdens het kopen wel mochten ontvangen.
Mvg, John Steentjes
Gewenste Oplossing:
Zonder kosten gerepareerd wordt
