Klacht: Scheur in keukenblad

John Steentjes op 11 februari 2017 over KeukenConcurrent in de categorie Keukenleveranciers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Anderhalf jaar geleden bij keukenconcurrent een nieuwe dure keuken gekocht.
Het keukenblad is vanaf de spoelbak aan het scheuren en gaat steeds verder. De keukenconcurrent ons probleem voorgelegd.
Na veel mailverkeer kregen we de volgende reactie:
Oorzaak:
Keuken staat voor het raam!
Hete pan opgezet!
Te belachelijk voor woorden. Ze bepalen dit zonder dat er maar iemand langs is geweest om dit te bekijken en goed te kunnen beoordelen. Stuur maar foto op wordt gezegd!
Keukenconcurrent is niet van plan dit zonder kosten te repareren. In dit geval vervangen, want repareren is niet mogelijk.
Nu komt er nog bij dat het blad wat wij hebben niet meer leverbaar is. Dus heel het blad moet vervangen worden! Wij zitten hier helemaal niet op te wachten. Nu heeft de keukenconcurrent een soort van coulance aanbod gedaan.
Of we maar liefst 2000 euro willen betalen voor een soortgelijk nieuw blad. Wij gaan hier niet mee accoord. Wij vinden dat een dergelijk duur product wat door de verkoper aangeprezen is als een zeer degelijk en van  goede kwaliteit zijnd blad een langere levensduur moet hebben dan anderhalfjaar!!
Daarbij komt dat wij hier zmet beleid en zoegvuldigmee omgaan.
Wat de keukenconcurrent nu stelt komt erop neer dat stel:

Je koopt een nieuwe auto en naar anderhalf jaar heb je een gat in de bodem je ook niet zegt \” dan had je er niet mee moeten rijden!
Dit is voor ons onacceptabel?
We hopen dan ook dat de keukenconcurrent terug komt op dit besluit en ons de goede service en aandacht geven die we tijdens het kopen wel mochten ontvangen.

Mvg, John Steentjes

Gewenste Oplossing:

Zonder kosten gerepareerd wordt

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar KeukenConcurrent over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door KeukenConcurrent in behandeling genomen

Bericht van KeukenConcurrent

6 jaren geleden - Beste meneer Steentjes, U heeft reeds contact gehad met mijn collega van de afdeling klantenservice en besproken dat er een monteur bij u langs zal komen. Fijn om te vernemen, dit bezoek zullen we eerst afwachten. Met vriendelijke groet, Yasmin - KeukenConcurrent

Reactie van de melder van de klacht

6 jaren geleden - Bericht van de keukenconcurrent gehad dat ze niet willen meewerken aan herstel van het blad. Het is geen montagefout wordt gezegd, maar wat het dan wel is laten ze in het midden. Er is normaal mee omgegaan en geen pannen of iets dergelijks opgezet. De scheur gaat steeds verder dus er moet ergens toch iets zijn wat dit veroorzaakt. De keukenconcurrent doet het zo af van zoek het maar uit. Wij zijn zo erg teleurgesteld dat we het hier niet bij laten zitten. We gaan ons recht elders halen. Het is te belachelijk voor woorden zo'n duur product, dat we daar nog geen anderhalf jaar gebruik/ plezier van hebben kunnen maken!!!!! Echt super teleurgesteld en boos. Keukenconcurrent trekt voor het kunnen verkopen van een keuken alles uit de kast., maar als ze service moeten verlenen zijn ze niet thuis en gooien de deur voor je neus dicht!!! We hebben het reeds bij de rechtsbijstand neergelegd maar hebben het aangehouden omdat we verwacht hadden dat we samen tot een oplossing zouden kunnen komen. NIET DUS. Dus we gaan het dossier laten openen.

Reactie van de melder van de klacht

6 jaren geleden - Bericht van de keukenconcurrent gehad dat ze niet willen meewerken aan herstel van het blad. Het is geen montagefout wordt gezegd, maar wat het dan wel is laten ze in het midden. Er is normaal mee omgegaan en geen pannen of iets dergelijks opgezet. De scheur gaat steeds verder dus er moet ergens toch iets zijn wat dit veroorzaakt. De keukenconcurrent doet het zo af van zoek het maar uit. Wij zijn zo erg teleurgesteld dat we het hier niet bij laten zitten. We gaan ons recht elders halen. Het is te belachelijk voor woorden zo'n duur product, dat we daar nog geen anderhalf jaar gebruik/ plezier van hebben kunnen maken!!!!! Echt super teleurgesteld en boos. Keukenconcurrent trekt voor het kunnen verkopen van een keuken alles uit de kast., maar als ze service moeten verlenen zijn ze niet thuis en gooien de deur voor je neus dicht!!! We hebben het reeds bij de rechtsbijstand neergelegd maar hebben het aangehouden omdat we verwacht hadden dat we samen tot een oplossing zouden kunnen komen. NIET DUS. Dus we gaan het dossier laten openen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat KeukenConcurrent een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

KeukenConcurrent

Heeft op 10 april 2018 om 16:03 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste meneer Steentjes,

Uit onze administratie blijkt dat deze melding op klacht.nl nog open staat. Graag sluiten wij deze af en vernemen het graag van u als wij u nog ergens mee van dienst kunnen zijn.

Met vriendelijke groet,

Yasmin - KeukenConcurrent

John Steentjes

Heeft op 12 april 2018 om 19:03 geantwoord

We hebben nog geen oplossing zaak loopt al bijna 2 jaar. Is nog in behandeling bij de geschillencommissie.

Alle klachten die gemeld zijn door