Mijn Klacht:
Bij het ontwerpen en bestellen van onze keuken werd ons verteld dat wij een losse deur voor een al bestaande apothekerskast op maat zouden kunnen bestellen. Alles werd toch op maat gemaakt zeiden ze bij vestiging Westpoort Amsterdam want \”een nieuwe keuken koop je misschien 2 of 3 keer in je hele leven dus het moet wel naar je wens zijn\”. Dat bleek verkoopsmoesjes te zijn.
Bij het leveren van de keuken ontbrak idd de losse deur en na een paar telefonische gesprekken met Klantenservice bleek er dat het niet mogelijk is om losse deuren op maat te bestellen. Nu hebben wij dus een keuken van €6500 maar de grootste kast heeft een andere deur en een andere handgreep. Het ziet er echt niet uit! Ik heb de maat losse deur telefonisch zowel als via email doorgegeven want op emails reageren ze bijna nooit. Nooit tijdens deze process werd het aan ons verteld dat de losse deur niet te bestellen was.
Ook werd het verkeerde maat werkblad geleverd. Vestiging Westpoort Amsterdam heeft ons beloofd dat ze zouden proberen om de nieuwe werkblad met spoed aan ons te leveren. Ik heb hun gevraagd voor en email ter bevestiging, ze zeggen dat ze deze email heeft gestuurd maar die heb ik nooit ontvangen. Uiteindelijk werden wij door het hoofdkantoor verteld dat wij 8(!) weken zouden moeten wachten op een nieuwe werkblad, dus 2 weken langer dan wat de monteur zei. Met spoed? Niet dus!
Ook werd ons verteld dat de monteur vulstrookjes voor gaten tussen muur en kasten en ook voor boven de kasten zouden brengen. Hij had niks behalve zijn gereedschappen, 3 Red Bull en een slechte humeur bij zich.
Gewenste Oplossing:
Omdat er geen losse deur te bestellen is moeten wij nu leven met een nieuwe keuken die een aparte kast heeft... En wij hebben een timmerman ingehuurd om de ruimte tussen bovenkasten en plafond in te vullen. Klantenservice doet het zeer vaag over compensatie, pas als de keuken compleet is gaan ze daarover praten. Maar deze keuken wordt niet compleet zonder die losse deur.
