Klacht: Niet nakomen van afspraken en oplossen gebreken

op 04 december 2019 over KeukenConcurrent in de categorie Keukenleveranciers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

We zijn nu 2 maanden na het plaatsen van de keuken en gemelde gebreken zijn nog niet opgelost. Communicatie tussen diverse bedrijven oa
Keukenconcurrent, logistieke partner en plaatsingsmonteurs verloopt niet goed.
Vandaag voor 2e keer zou alles geleverd worden. Opnieuw niets gekregen.
Ons geduld raakt op en neiging bestaat slechte recentie te schrijven op internet.
Bij deze ons laatste verzoek om beloofde materialen te leveren ( stol, kranslijst, legplank en 9 nieuwe deuren) en te plaatsen. Zou fijn zijn als we voor de kerst niet meer zitten met een onafgemaakte schouw en het houtenblok omdat stol er niet is.

Gewenste Oplossing:

Indien voor de kerst materialen zijn geleverd en gebreken zijn opgelost. Interne communicatie moeten wij geen last van hebben.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar KeukenConcurrent over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door KeukenConcurrent in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat KeukenConcurrent een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

KeukenConcurrent

Heeft op 05 december 2019 om 14:58 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste meneer Altorf,

Uw klacht hebben we in goede orde ontvangen en gelukkig hebben we u hierover vanochtend telefonisch kunnen spreken. Zoals met u besproken wordt de eerder geplande levering van gisteren alsnog morgen geleverd.
De afspraak voor de montage van de overige artikelen zal zo snel mogelijk met u gepland worden zodra de betreffende artikelen bij ons geleverd zijn.

Met vriendelijke groet,

Twan Hoekstra - KeukenConcurrent

Alle klachten die gemeld zijn door Altorf