Klacht: niet blij met mijn keuken en apparatuur van candy

bhz op 11 april 2019 over KeukenConcurrent in de categorie Keukenleveranciers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik heb nu anderhalf jaar mijn keuken van keukenconcurrent, vanaf de eerste dag al veel klachten met mijn oven, kookplaat, en kraan.. mijn kraan het folie gaat na gebruik van warm water eraf hierover gebeld en te horen gekregen dat ik de schuldige was dat het kalk is toch maar een nieuwe kunnen krijgen tijdens het plaatsen van de nieuwe kraan heb ik van de monteur tehoren gekregen dat het gewoon een fabriek fout is en meerdere malen is gebeurt nu is mijn 2 e kraan ook hetzelfde geworden durf letterlijk niet te bellen? mijn oven houd vocht over na gebruik waardoor het hele kast is vervangen en een nieuwe oven met een staal plaat eronder heb gekregen deze oven doet precies het zelfde ik heb jaren een goedkope oven van ikea gebruikt en mijn mede familie hebben ook verschillende oven in gebruik nooit overgekomen. mijn kookplaat ziet er niet uit al meerdere malen is er iemand van candy langsgeweest om te kijken maar nooit een oplossing erover gekregen.. het begint nu helemaal te roesten ik ben er aan toe om zelf een nieuwe kookplaat aan te schaffen ben het helemaal zat !

Gewenste Oplossing:

als ik een niewe maar betere van alle 3 de producten kan krijgen voel me echt geblazerd voor zoveel uitgave van een nieuwe keuken !!

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar KeukenConcurrent over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door KeukenConcurrent in behandeling genomen

Bericht van KeukenConcurrent

5 jaren geleden - Beste meneer, mevrouw, Heel erg jammer om te horen dat u niet tevreden bent over de apparaten in uw keuken. Graag nemen we hierover contact met u op en hiervoor ontvangen we graag uw (order)gegevens. Kunt u deze alstublieft aan ons doorgeven? Met vriendelijke groet, Twan Hoekstra - KeukenConcurrent

Reactie van de melder van de klacht bhz

5 jaren geleden - mijn ordernummer is 20351063363 ik wil erbij vermelden dat gisteren eerst mijn oven het niet deed waardoor ik een trommeloven heb moeten halen met spoed en daarna een uur later koortsluiting heb gehad waardoor nu mijn kookplaat en afzuigkap het ook niet meer doen ? ik kan mijn keuken dus sinds gisteren niet meer gebruiken ?

Bericht van KeukenConcurrent

5 jaren geleden - Beste meneermevrouw, Vriendelijk bedankt voor uw ordernummer. Wij zullen dit intern bespreken en zo snel mogelijk contact met u opnemen. Met vriendelijke groet, Twan Hoekstra - KeukenConcurrent

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat KeukenConcurrent een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

KeukenConcurrent

Heeft op 18 april 2019 om 10:02 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste meneer, mevrouw,

Ik heb inmiddels vernomen dat er vanuit onze klantenservice meermaals contact met u is geweest hierover. Voor de apparatuur zal de leverancier met u een afspraak maken. Betreffende de kraan is met u afgesproken dat u in het filiaal een andere kraan in dezelfde prijsklasse mag uitzoeken. Goed om dat te kunnen vernemen.

Met vriendelijke groet,

Twan Hoekstra - KeukenConcurrent

bhz

Heeft op 24 mei 2019 om 14:24 geantwoord

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

ze zijn net langs gekomen voor mijn oven en zijn er achter gekomen dat er lekkage is vanuit de kookplaat na mijn oven voor mijn oven word er nu een bovenelement besteld omdat die niet meer warm wordt maar nog steeds heb ik voor mijn kookplaat en kraan niks te horen gekregen heb ook al gemaild maar geen reactie hierop !

Reactie van de melder van de klacht bhz

5 jaren geleden - ze zijn net langs gekomen voor mijn oven en zijn er achter gekomen dat er lekkage is vanuit de kookplaat na mijn oven voor mijn oven word er nu een bovenelement besteld omdat die niet meer warm wordt maar nog steeds heb ik voor mijn kookplaat en kraan niks te horen gekregen heb ook al gemaild maar geen reactie hierop !

Bericht van KeukenConcurrent

5 jaren geleden - Beste meneer, mevrouw, Ik ga hier achteraan voor u en ga er voor zorgen dat er alsnog contact met u opgenomen wordt. Met vriendelijke groet, Twan Hoekstra - KeukenConcurrent

Alle klachten die gemeld zijn door bhz