Klacht: Keuken nog steeds niet klaar

Cyngerrits op 15 september 2020 over KeukenConcurrent in de categorie Keukenleveranciers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Fout na fout na fout.

Keuken gekocht. Wk 30 geplaatst echter blad was nog niet moest een mal gemaakt worden. 3 wkn zou het duren en dan zou de keuken klaar zijn.
Nu na 8 wkn komen ze vrijdag blad leveren maar was vergeten in te plannen voor montage dus vandaag dinsdag montage.
Is het blad kapot. Dus nu nog geen blad moet een Nw gemaakt worden.

Lade front vernieuwd deze was beschadigd maar die ze er nu op zetten is ook beschadigd.

Schroeven van handvat beschadigde besteklade.
De schoen hebben ze geprobeerd te verzinken maar ziet er niet uit hoe ze dat gedaan hebben en 1 schroef steekt nog uit dus besteklade beschadigd weer.

Ben er klaar mee kunnen niet hun afspraken nakomen en kost mij een hoop extra tijd en geld en steeds vrije dagen.

Gewenste Oplossing:

Als De keuken onderhand 100 procent klaar is en alles is opgelost.
Daarnaast verwacht ik ook een flinke compensatie voor de geleden ongemakken.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar KeukenConcurrent over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door KeukenConcurrent in behandeling genomen

Bericht van KeukenConcurrent

4 jaren geleden - Beste mevrouw Gerrits, Ik kan me voorstellen dat u graag wil gaan genieten van een keuken die helemaal in orde is. Het verloop van de service is zeker niet waar u en wij tevreden over zijn. Alles is reeds met spoed voor u opnieuw in bestelling gezet. Wij informeren u graag zo snel mogelijk wanneer we dit voor u komen oplossen. Met vriendelijke groet, Inge Van Dam - KeukenConcurrent

Reactie van de melder van de klacht Cyngerrits

4 jaren geleden - Raar aangezien mij is verteld dat dit pas kon op het moment dat de werkvormen binnen zijn en dat kon morgen of overmorgen pas. Dus weer word me iets beloofd wat niet kan. Hou toch op

Bericht van KeukenConcurrent

4 jaren geleden - Beste mevrouw Gerrits, Een bestelling wordt inderdaad gedaan ahv de bon van de monteur. Echter kon dit een op een besteld worden en vindt er een controle plaats als de bon van de monteur terug is. Mochten op deze bon nog additionele artikelen staan worden deze bij de bestelling gezet. Omdat wij de service zo snel mogelijk willen oplossen hebben wij reeds voor u in bestelling genomen een korfladeblende, binnen ladeblende en het werkblad. Ik begrijp dat u erg ontevreden bent over de lang lopende service, dit heeft echter ook nooit onze voorkeur en doen wij er alles aan om dit zo snel mogelijk op te lossen. Indien u nog vragen heeft vernemen wij dit graag van u. Met vriendelijke groet, Inge Van Dam - KeukenConcurrent

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat KeukenConcurrent een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

KeukenConcurrent

Heeft op 17 september 2020 om 12:18 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mevrouw Gerrits,

Van mijn collega heb ik vernomen dat we gisteren telefonisch contact met u hebben opgenomen over uw klacht. Hierbij is in overleg met u een nieuwe afspraak gepland om de laatste punten in uw keuken op te lossen. Daarnaast hebben we afgesproken dat wanneer uw keuken helemaal in orde is, wij nogmaals contact met u opnemen om te bespreken wat we voor u kunnen betekenen in verband met het ervaren ongemak. Mocht u in de tussentijd nog vragen hebben dan vernemen we dat graag.

Met vriendelijke groet,

Twan Hoekstra - KeukenConcurrent

Cyngerrits

Heeft op 17 september 2020 om 15:40 geantwoord

Heb geen keus

Alle klachten die gemeld zijn door Cyngerrits