Klacht: Geïrriteerd

Kevin-Kokkelkorn op 22 juli 2021 over KeukenConcurrent in de categorie Keukenleveranciers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Hoi ik vind niet dat ik goed als klant geholpen word bij jullie. Heb vandaag al zoon 10x gebeld en word niet beantwoordt. Triest ik maar naar de winkel ge gaan en word je niet eens geholpen. Ik moest maandag maar eens terug komen kreeg ik te horen. Gewoon triest. Der was een afspraak gemaakt dat ik binnen 5 dagen mijn vaatwasser kreeg. De 18de besteld en uiterlijk maandag was die er. Nu ineens komt hij week 34. Maar daar ga ik niet mee akkoord gr Kokkelkorn ik hoop hier andwoord op te krijgen zo niet kom ik mijn geld terug halen.

Gewenste Oplossing:

Als mijn product word geleverd binnen het termijn. En om dat hij al zo snel zou komen heb ik ook mijn Helen bedrag al betaald van de vaat wasser. Als ik dit had geweten dan was ik verder gaan zoeken

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar KeukenConcurrent over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door KeukenConcurrent in behandeling genomen

Bericht van KeukenConcurrent

3 jaren geleden - Beste meneer Kokkelkorn, Ik kan me voorstellen dat dit erg vervelend is. Graag pakken we uw klacht intern op en komen hier graag zo snel mogelijk bij u op terug. Met vriendelijke groet, Inge van Dam - KeukenConcurrent

Reactie van de melder van de klacht Kevin-Kokkelkorn

3 jaren geleden - Bedankt

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat KeukenConcurrent een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

KeukenConcurrent

Heeft op 22 juli 2021 om 12:24 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste meneer Kokkelkorn,

Van mijn collega heb ik begrepen dat hij vanochtend contact met u heeft gehad over uw klacht. Hierbij is in overleg met u alsnog een afspraak voor levering van uw vaatwasser gepland voor volgende week donderdag. Mijn excuses voor het ontstane ongemak.

Met vriendelijke groet,

Twan Hoekstra - KeukenConcurrent

Alle klachten die gemeld zijn door Kevin-Kokkelkorn