Mijn Klacht:
Wij hebben hier in januari een keuken gekocht. Mijn ouders hadden ons getipt en met filiaal dit vooraf besproken. We hebben te horen gekregen dat we tipgeld a € 250,- zouden krijgen. Met de filiaalmedewerker afgesproken dat ik ze zou mailen met mijn gegevens en die van mijn ouders.
Dit is begin februari gedaan. Nu ruim 2 MAANDEN later weten ze nog steeds niks van mijn aanmelden. Filiaal zegt dat ze het hebben opgepakt en hoofdkantoor geeft aan niks binnen te hebben.
Ik heb nu 5 keer gebeld met hoofdkantoor en het filiaal. Telkens zeggen zij dat ze gaan bellen, mailen of dat ze contact met me opnemen. Dit gebeurt elke keer niet. Dit is ook in mijn ogen oplichting in het puurste vorm.
Ik ga dit nog 2 maanden afwachten. Ik heb namelijk alles zwart op wit, e-mail contact met wat we hebben besproken, bevestiging dat alles binnen is, en dat ze niet reageren of afspraken niet nakomen.
Na 2 maanden ga ik mijn rechtsbijstandverzekering bellen. Want dit mag niet 4 a 5 maanden duren. Volgens de consumentenwet is namelijk ook niet conform afspraak.
Helaas Keukenconcurrent, maar ik ga dit echt niet opgeven. Al moet ik alles uit mijn eigen middelen betalen, die tipgeld moet worden betaald.
Gr. Tolga Demir
Gewenste Oplossing:
Ik wil conform afspraak de tipgeld € 250,- waarmee wordt geadverteerd en wat we hebben afgesproken ontvangen.
Ik hoef niks meer en niks minder.
